Regulamin

§ 3 Reklamacje

  1. Ewentualne reklamacje dotyczące Promocji można zgłaszać Organizatorowi zgodnie z danymi wskazanymi w Regulaminie Sklepu, w szczególności pisemnie na adres korespondencyjny Organizatora: Lekko Life sp. z o.o., ul. Franciszka Klimczaka 1, 02-797 Warszawa lub na adres e-mail: kontakt@lekko.pl.
  2. Reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane: dane identyfikacyjne i adresowe Konsumenta, opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji. Organizator dołoży starań, aby reklamacja została rozpatrzona w terminie 7 dni od dnia jej wpływu. Maksymalny termin na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni.

§ 4. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin Promocji dostępny jest pod adresem: https://www.lekko.pl/pl. Wszelką korespondencję dotyczącą Promocji należy kierować na adres korespondencyjny Organizatora: Lekko Life sp. z o.o., ul. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa lub na adres e-mail: kontakt@lekko.pl.
  2. Do wszelkich spraw nieuregulowanych w Regulaminie Promocji będą miały zastosowanie postanowienia Regulaminu Sklepu, powszechnie obowiązujące przepisy prawa - przepisy kodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz innych powszechnie obowiązujących aktów prawnych.
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.02.2025 r.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku zaistnienia ważnej przyczyny rozumianej jako (katalog zamknięty):

a) istotna zmiana przepisów prawa regulujących warunki, zasady i organizację przeprowadzania Promocji, wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki Organizatora i uczestników Promocji;

b) zmiana sposobu przeprowadzania Promocji spowodowana względami technicznymi lub technologicznymi.

  1. W przypadku dokonania zmiany Regulaminu, Organizator udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez jego publikację zgodnie z ust. 1 powyżej. Zmiana Regulaminu nastąpi bez uszczuplenia praw nabytych przez uczestników Promocji przed dniem dokonania zmiany. Wszelkie zmiany Regulaminu nie będą dotyczyły Zamówień dokonanych do dnia wejścia w życie tych zmian.
  2. Organizator jest administratorem danych osobowych uczestników Promocji i przetwarza dane osobowe uczestników Promocji niezbędne do organizacji Promocji w sposób i na zasadach określonych w Regulaminie Sklepu oraz Polityce prywatności sklepu internetowego.

ZAŁĄCZNIK NR 1 DO REGULAMINU

ZAŁĄCZNIK NR 2 DO REGULAMINU

Regulamin Programu lekko club

§1 DEFINICJE

1. Wszelkie pojęcia niezdefiniowane w niniejszym Regulaminie, które rozpoczynają się dużą literą (np. Umowa, Konto) mają znaczenie nadane w Regulaminie Sklepu Internetowego.

2. Użyte w Regulaminie sformułowania oznaczają:

a)   Sprzedawca – Organizatorem Programu Lekko Life Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Franciszka Klimczaka 1, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000915337, NIP: 5423438367, REGON: 389658235  o kapitale zakładowym 6.000 zł, wpłaconym w całości.

b) Program lekko club - program lojalnościowy organizowany przez Lekko Life sp. z o.o. adresowany do Klientów Sprzedawcy, którzy z tytułu uczestnictwa w Programie będą uprawnieni do Korzyści na podstawie Regulaminu.

c) Zwrot  – liczba punktów jaką otrzymuje Użytkownik w zamian za Zakupy Produktów na zasadach opisanych w Regulaminie.

d)  Coins  punkty (wirtualne oznaczenie) przyznawane Uczestnikowi za zakupy towarów dokonane w Sklepie w czasie trwania Programu lekko club oraz za inne aktywności określone w niniejszym Regulaminie lub jego Załącznikach lub w odrębnych regulaminach akcji promocyjnych. Wirtualne oznaczenie widoczne w ramach ustawień Konta, przyznanie Uczestnikowi w związku z realizacją uruchamianych akcji w ramach Programu, przy czym ważność każdego Coins wynosi maksymalnie 12 miesięcy liczone od dnia ich przyznania, chyba że wcześniej Program ulegnie zakończeniu lub gdy regulamin akcji promocyjnej, w której będzie można zdobyć dodatkowe Coins będzie wskazywał inaczej.

e) Rabat Klubowy – rabat kwotowy na zakup Produktów lub usług przyznany przez Lekko Life Sp. z o.o. w ramach Programu, z których Uczestnik ma prawo korzystać zgodnie z niniejszym Regulaminem. Rabat Klubowy możliwy jest do wykorzystania podczas dokonywania Zakupów przez Uczestnika z poziomu zalogowanego Użytkownika do Konta w Sklepie. Rabat pomniejsza wartość produktu lub usługi (ich cenę) przed dokonaniem zapłaty za nie i aplikowany jest z poziomu Koszyka.

f) Konsument/Użytkownik – pełnoletnia osoba fizyczna, która dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą w zakresie zakupu Produktów lub Usług Sprzedawcy niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Przez Konsumenta na potrzeby niniejszego Regulaminu rozumie się także osoby fizyczne zawierające umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

g) Korzyści  Rabat Klubowy, Obniżony próg darmowej dostawy i inne korzyści określone niniejszym Regulaminem przysługujące na rzecz Uczestników.

h) Produkty – Produkty możliwe do zakupu w Sklepie.

i) Strona Programu – strona https://www.lekko.pl/pl/lekko-club_- zawierająca informacje o lekko club, Regulamin Programu, Zadania i inne informacje wskazane w Regulaminie.

j) Sklep – Sklep Internetowy prowadzony przez Lekko Life Sp. z o.o.  i dostępny pod adresem internetowym: https://www.lekko.pl

k) Uczestnik – Użytkownik zarejestrowany w Programie na zasadach określonych w Regulaminie.

l) Zakup Produktów – umowa dotycząca sprzedaży Produktów zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.

m) Zakup Produktów z użyciem Rabatu Klubowego  Zakupy Produktów podczas, których Uczestnik wykorzystuje Coins poprzez wymianę ich na Rabat Klubowy.

n)  Wartość Zakupu – rozumiana jako wartość do zapłaty za Produkty [przed Rabatem Klubowym] nabywane w ramach danej transakcji, bez kosztów dostawy


§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Program lekko club organizowany jest w Sklepie Internetowym prowadzonym przez Lekko Life Sp. z o.o.  i dostępnym pod adresem internetowym: https://www.lekko.pl

2. Organizatorem Programu jest Lekko Life Sp. z o.o. .

3. Program lekko club umożliwia Klientom zbieranie Coins za Zakupy i inne akcje wykonane w sklepie oraz zamianę zgromadzonych Coins na Rabat Klubowy lub inne Korzyści.

4. Program lekko club adresowany jest do Użytkowników będących pełnoletnimi Konsumentami.

5. Uczestnik nie może korzystać z Programu w celu zakupu Produktów Lekko Life Sp. z o.o.  w Sklepie z Rabatem Klubowym w celach ich dalszej odsprzedaży w celach zawodowych (związanych z prowadzonym przedsiębiorstwem).

6. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją niniejszego Programu ] jest Organizator. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w Polityce Prywatności oraz w niniejszym Regulaminie.

7. Klient obowiązany jest do korzystania z Programu zgodnie z jego założeniami i przeznaczeniem, w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Organizatora, jak i osób trzecich.


§3 WARUNKI UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LEKKO CLUB

Przystąpienie do Programu

1.  Uczestnikiem Programu lekko club może być każdy Klient, który spełni łącznie następujące warunki:

1) Posiada zweryfikowane Konto w Sklepie [potwierdzi prawidłowość swojego adresu e-mail poprzez kliknięcie w link przesłany na podany adres email],

2) Zaakceptuje Regulamin Sklepu zawierający Załącznik – Regulamin Programu

3) Wyrazi zgody marketingowe udzielone na rzecz Organizatora:

a) przesyłanie na wskazany przez siebie adres e-mail informacji handlowych drogą elektroniczną,

b) przesyłanie na wskazany przez siebie numer telefonu informacji handlowych drogą elektroniczną,

c) przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.

4) dokona co najmniej jednego Zakupu Produktów,

5) wyrazi oświadczenie woli o chęci dołączenia do Programu poprzez kliknięcie przycisku na Stronie Programu, z zastrzeżeniem że będzie on widoczny i aktywny na Stronie Programu, po spełnieniu warunków z pkt 1-4.

2. Wyrażenie zgód marketingowych zgodnie z ust. 1 pkt 3) powyżej jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w Programie.

3. Rejestracja do Programu wymaga rejestracji Konta w Sklepie w tym akceptacji Regulaminu Sklepu Internetowego, zawierającego Regulamin Programu i Polityki Prywatności. Jest to warunek konieczny do rejestracji Uczestnika.

4.  Rejestracja Klienta, jako Uczestnika następuje z chwilą wyrażenia oświadczenia woli o chęci dołączenia do Programu poprzez kliknięcie przycisku dołączenia na Stronie Programu. Z chwilą wyrażenia oświadczenia woli o chęci dołączenia do Programu poprzez kliknięcie przycisku DOŁĄCZAM na Stronie Programu Klient staje się Uczestnikiem Programu i otrzymuje premię – Coins za Zakupy dokonane na 60 dni przed dniem dołączenia do Programu, nie wcześniej niż po 2 czerwca 2022 r. Przycisk DOŁĄCZAM będzie widoczny i aktywny na Stronie Programu, po spełnieniu warunków z pkt 1-3.

5. Uczestnictwo w programie jest nieodpłatne.

Zdobycie lub utrata Poziomu przez Członka lekko club

7. Każdy Uczestnik może posiadać status Uczestnika danego poziomu.

8. Zasady wejścia na dany poziom i jego utrzymania dostępne są w formie graficznej na Stronie Programu:

a) Poziom 1 (Little Joy)

- spełnienie wszystkich warunków wymaganych do Uczestnictwa w Care Club zgodnie z ust. 1 powyżej,

b) Poziom 2 (Big  Happy)

- zdobycie 20 Coins od dnia wejścia na Poziom 1,

- dodanie opinii dostępnej na stronie https://www.lekko.pl/opinie

- warunek utrzymania poziomu: wykorzystacie Rabatu Klubowego, tj. Dokonanie Zakupu z Rabatem Klubowym z wykorzystaniem dowolnej liczby Coins w ciągu 180 dni od dnia wejścia na Poziom 2, lub od ostatnich Zakupów z Rabatem Klubowym (gdy zakupy te miały miejsce po od dniu wejścia na Poziom 2),

c) Poziom 3 (Best Flow)

- uzyskane min. 25 Coins od dnia wejścia na Poziom 2,

- warunek utrzymania poziomu: wykorzystacie Rabatu Klubowego, tj. Dokonanie zakupu z Rabatem Klubowym z wykorzystaniem dowolnej liczby Coins w ciągu 90 dni od dnia wejścia na Poziom 3, lub od ostatnich zakupów z Rabatem Klubowym (gdy zakupy miały miejsce po od dnia wejścia na Poziom 3).

9. W przypadku gdy dany Uczestnik nie spełni warunku utrzymania Poziomu, automatycznie spada do poziomu niższego od dnia upływu termin na wykorzystanie Rabatu Klubowego na danym Poziomie.

10. Uczestnikowi przysługuje obniżony próg wartości Zakupu uprawniający Uczestnika do uzyskania darmowej dostawy w wysokości wskazanej na Stronie Programu.

Rezygnacja z Programu

11. Uczestnik może w każdym czasie zrezygnować z uczestnictwa w Programie, bez wskazania przyczyny, poprzez zażądanie rezygnacji z uczestnictwa.

12. W celu rezygnacji z uczestnictwa w Programie Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem kontakt@lekko.pl. W takim wypadku Konto będzie aktywne, a Coins widoczne w Koncie nie będą mogły być wykorzystywane [będą nieaktywne].

13. Z chwilą cofnięcia jednej ze zgód marketingowych, Uczestnik traci status Uczestnika Programu lekko club. Postanowienia §9 ust. 2 stosuje się odpowiednio.

Zakończenie Programu

14. Lekko Life Sp. z o.o.  ma prawo zawiesić lub zakończyć Program w każdym czasie zgodnie z §8 Regulaminu.

§4 DODAWANIE I USUWANIE COINS

1. Program  opiera się na systemie punktowym. Punkty określane są mianem Coins.

2. Klient otrzyma Coins za:

a) zakupy produktów lub usług w Sklepie za pośrednictwem Konta - jeżeli podczas składania Zamówienia Użytkownik był zalogowany na Koncie lub podał adres e-mail przypisany do Uczestnika,

b) realizację Zadań określonych na stronie Programu,

c) inne akcje premiowane Coins, a określone w osobnych regulaminach promocji,

d) według decyzji Lekko Life Sp. z o.o., w przypadkach uznaniowego doładowania Coins na rzecz Uczestnika.

3. Coins za Zakupy Produktów są przyznawane w wysokości uzależnionej od danego poziomu Uczestnika w Programie.

a)  na Poziomie 1 (Little Joy) : 3% ostatecznej sumy ceny zapłaconej przez Użytkownika w związku z daną transakcją dokonaną w Sklepie z pominięciem kosztów dostawy.

b)  na Poziomie 2 (Big Happy): 5% ostatecznej sumy ceny zapłaconej przez Użytkownika w związku z daną transakcją dokonaną w Sklepie z pominięciem kosztów dostawy.

c)  na Poziomie 3 (Best Flow) 8% ostatecznej sumy ceny zapłaconej przez Użytkownika w związku z daną transakcją dokonaną w Sklepie z pominięciem kosztów dostawy.

4. Liczba przyznanych Coins będzie zaokrąglana matematycznie do pełnej liczby Coins.

5. Ostateczna liczba Coins za Zakupy przedstawiana jest w koszyku / podsumowaniu Zamówienia przed dokonaniem transakcji, a Uczestnik finalizując transakcję akceptuje tę liczbę Coins.

6. Coins za Zakupy są przyznawane automatycznie z chwilą wysłania Potwierdzenia Zamówienia zgodnie z Regulaminem Sklepu, z zastrzeżeniem, że:

a) Coins pozostaną nieaktywne [nie mogą zostać wymienione w tym okresie na Rabat Klubowy] - przez 21 dni od dnia wykonania Umowy będącej przedmiotem Zamówienia. Zostaną one usunięte, jeżeli w tym okresie Umowa ulegnie rozwiązaniu lub Uczestnik od niej odstąpi, w szczególności na skutek skorzystania przez Uczestnika z konsumenckiego prawa odstąpienia.

b) po upływie 21 dni od dnia wykonania Umowy będącej przedmiotem Zamówienia, jeżeli Umowa nie zostanie rozwiązana lub Uczestnik od niej nie odstąpi, Coins zostaną aktywowane i Uczestnik będzie mógł je wykorzystać zgodnie z Regulaminem.

7. W przypadku ustalenia, że Coins przyznane zostały nienależnie Coins będą odejmowane z salda Coins Klienta [dezaktywowane].

8. Coins możliwe do uzyskania poprzez realizację Zadania lub udział w danej akcji premiowanej Coins zostaną przyznane po pozytywnym zakończeniu danej akcji premiowanej Coins - w terminie do 30 dni, chyba że Regulamin akcji stanowi inaczej.

9. Organizator może przyznać Uczestnikowi dodatkowe Coins na podstawie uznaniowej decyzji Organizatora podjętej indywidualnie wobec danego Użytkownika.

10. Produkty lub usługi, w przypadku, których wydanie 1 zł skutkuje przyznaniem Coins, są oznaczone w witrynie Sklepu - poprzez stosowną adnotację w opisie produktu lub usługi albo w inny widoczny sposób. Za zakup niektórych produktów lub usług Uczestnik może nie otrzymać Coins. W takim przypadku na stronie Produktu nie będzie informacji o możliwości uzyskania Coins. Wydanie niepełnej złotówki nie skutkuje przyznaniem żadnych Coins.

11. Klient otrzyma Coins w ilości wynikającej z obliczenia wskazanego w ust. 2 tj. określonego % obliczonego od wartości opłaconego Zakupu. Coins przyznawane są za Zakup produktów lub usług i liczone są od wartości faktycznie dokonanej zapłaty za Zamówienie (po rabatach) z pominięciem kosztów dostawy.

12. Coins są ewidencjonowane i naliczane w Koncie. Po zalogowaniu do Konta w Sklepie każdy Użytkownik ma możliwość sprawdzenia informacji nt. Programu – w tym sprawdzania liczby aktywnych Coins.

§5 WARUNKI WYMIANY Coins

1. Wymiana aktywnych Coins na Rabat Klubowy możliwa jest do wykonania automatycznie przy każdych Zakupach dokonywanych w Koncie z poziomu funkcjonalności widzianej w Koszyku w polu Rabat Klubowy.

2. Aktywne Coins wymieniane są na Rabat Klubowy na wyraźne żądanie Uczestnika, które wyrażone jest przez Uczestnika poprzez kliknięcie przycisku "użyj" znajdującego się w koszyku w Koncie Uczestnika - bezpośrednio przy liczbie Coins, jaką dany Uczestnik posiada i jakiej może użyć.

3. 1 aktywny Coins uprawnia do uzyskania Rabatu Klubowego w wysokości 1 zł, z zastrzeżeniem, że wymiana Coins na Rabat Klubowy następuje:

a) w wysokości minimum 1 zł,

b) do wysokości posiadanych Coins, lecz nie więcej niż do kwoty 2000 zł i jednocześnie do kwoty nie wyższej niż 50% Wartości Zakupu dokonywanego z użyciem Rabatu Klubowego [przy którym Uczestnik składa żądanie wymiany Coins, o którym mowa w pkt 2 powyżej].

4. Rabat Klubowy jest rabatem kwotowym, który obniża cenę za Produkty i zostaje proporcjonalnie rozliczony na wszystkie produkty i usługi zakupione w czasie dokonywania Zakupu z jego wykorzystaniem. Rabat Klubowy nie obniża kosztów dostawy.

5. Uczestnik nie ma możliwości wymiany Rabatu Klubowego na ekwiwalent pieniężny lub rzeczowy. Uczestnik nie może w żaden sposób przekazać Coins na rzecz innych osób.

6. Coins posiadają datę ważności co do zasady 12 miesięcy. Coins niewymienione na Rabat Klubowy po upływie ich ważności tracą ważność i nie ma możliwości ich wykorzystania.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do włączenia dodatkowych Korzyści dla Uczestników.

8. Uczestnik będzie otrzymywał drogą elektroniczną informacje związane z jego udziałem w Programie, w szczególności dotyczące liczby naliczanych Coins, upływu ważności Coins, dodatkowych akcjach promocyjnych itp.

9. Coins nie pozwalają na udzielenie rabatu poza Sklepem Internetowym. Ich zastosowanie dotyczy tylko Produktów/Usług dostępnych w Sklepie Internetowym.

10. W przypadku, gdy po dokonaniu Zakupu z użyciem Rabatu Klubowego - Umowa w tym przedmiocie zostanie rozwiązana w szczególności, jeżeli Uczestnik nie dokona zapłaty za Zakupy z użyciem Rabatu Klubowego lub odstąpi od Zakupu z użyciem Rabatu Klubowego, użyte w tej transakcji Coins są zwracane do Konta Uczestnika - w wysokości proporcjonalnej do części Umowy, która została rozwiązana, lub od której Uczestnik odstąpił - nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwróconego Produktu przez Organizatora.

§6. REKLAMACJE

1. Wszelkie reklamacje związane z uczestnictwem w Programie można przesyłać na adres e-mail kontakt@lekko.pl adres tradycyjny: Lekko Life sp. z o.o. ul. Franciszka Klimczaka 1 Segment E, 02-797 Warszawa.

2. Zgłaszając reklamację należy podać następujące informacje: imię i nazwisko i adres email Uczestnika oraz powód reklamacji.

3. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Lekko Life Sp. z o.o. .

4. Zaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Organizatora. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

5. O rozpatrzeniu reklamacji składający są powiadamiani pisemnie lub jeśli złożyli reklamację wysyłając wiadomość e-mailową – w formie wiadomości zwrotnej.

6. Nieuwzględnienie roszczeń w ramach postępowania reklamacyjnego lub upływ terminu, o którym mowa w pkt 3, nie narusza prawa do dochodzenia roszczeń w sądzie powszechnym.

7. Zasady dotyczące sposobu składania i treści reklamacji mają charakter informacyjny i służą usprawnieniu procesu obsługi reklamacji, wymagania te w żaden sposób nie naruszają uprawnień przysługujących konsumentom.

§7. DANE OSOBOWE

1. Lekko Life Sp. z o.o.  przetwarza dane osobowe Uczestnika na zasadach określonych w Polityce Prywatności Lekko Life Sp. z o.o.  w zakładce "Polityka Prywatności", dostępnej na stronie https://www.lekko.pl/

2. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Organizator (dalej: „Administrator”). Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej „RODO” lub „Rozporządzenie RODO”.

3. Administrator przetwarza dane osobowe w celach, przez okres i w oparciu o zasady wskazane w niniejszym punkcie Regulaminu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie danych osobowych niezbędnych do skorzystania z Programu Lojalnościowego skutkuje brakiem możliwości skorzystania z niego.

4. Administrator będzie przetwarzać dane osobowe w następujących celach, na następujących podstawach i przez następujący okres:

a) cel przetwarzania danych

  • Realizacja Programu   przez Organizatora lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed podjęciem udziału w Programie
  • Marketing bezpośredni
  • Wysyłanie informacji dotyczących Programu
  • Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń, jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora w związku z Programem

b) Podstawa prawna przetwarzania danych

  • Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na realizacji założeń Programu przez Organizatora
  • Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na dbaniu o interesy i dobry wizerunek Administratora, jego działalności, Sklepu Internetowego oraz dążeniu do sprzedaży Produktów
  • Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na informowaniu a Programie,
  • Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie roszczeń jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora

c) Okres przechowywania danych

  • Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób umowy uczestnictwa w Programie..
  • Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń Administratora w stosunku do osoby, której dane dotyczą (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń wobec Administratora wynosi sześć lat).
  • Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń jakie mogą być podnoszone wobec Administratora (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń wobec Administratora wynosi sześć lat).

5. Odbiorcą danych osobowych mogą być:

a) dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Administratorowi prowadzenie działalności gospodarczej, w tym Sklepu, Programu i świadczonych Usług Elektronicznych (w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia Sklepu Internetowego, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Administratorowi) – Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszym pkt 5 Regulaminu.

b) dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Administratorowi wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) – Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszym pkt 5 Regulaminu.

6. Każdej osobie przysługuje:

a) prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Administratora, a zwłaszcza prawo do: żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.

b) prawo dostępu, sprostowania, ograniczenia, usunięcia lub przenoszenia – osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych. Szczegółowe warunki wykonywania wskazanych wyżej praw wskazane są w art. 15-21 Rozporządzenia RODO.

c) prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora na podstawie wyrażonej zgody (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia RODO), to ma ona prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

d) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

e) prawo do sprzeciwu – osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) (interes lub zadania publiczne) lub f) (prawnie uzasadniony interes administratora), w tym profilowania na podstawie tych przepisów. Administratorowi w takim przypadku nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

f) prawo do sprzeciwu dot. marketingu bezpośredniego – jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.

g) w celu realizacji uprawnień, o których mowa w niniejszym pkt. 5 Regulaminu można kontaktować się z Administratorem poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres Administratora wskazany na wstępie Regulaminu.

7. Więcej szczegółów w Polityce Prywatności.

§8 WARUNKI REZYGNACJI Z PROGRAMU

1. Klient może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z uczestnictwa w Programie  poprzez:

  1. usunięcie swojego Konta zgodnie z Regulaminem Sklepu [poprzez kontakt z Organizatorem].
  2. nadesłanie stosownego oświadczenia do Organizatora, na przykład pod adres:

- kontakt@lekko.pl

- Lekko Life ul. Franciszka Klimczaka 1 Segment E, 02-797 Warszawa.

2. Usunięcie Konta, a zarazem rezygnacja z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym, nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia od Uczestnika nie później niż do 3 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Uczestnika.

3. Wycofanie zgody marketingowej powoduje automatyczną utratę statusu Uczestnika. Coins zgromadzone w Koncie zostaną usunięte i nie mogą zostać zamienione na Rabat Kwotowy.

4. Usunięcie Konta lub złożenia rezygnacji z uczestnictwa w Programie wiąże się z rezygnacją z wykorzystania zgromadzonych Coins, które zostaną:

a)  usunięte wraz z Kontem, jeżeli Uczestnik dokonuje usunięcia Konta.

b)  usunięte, w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Programie lojalnościowym.


§9 CZAS TRWANIA PROGRAMU

1. Program zostaje wprowadzony na czas nieokreślony, począwszy od dnia 20.05.2024 r.

2. Organizator może podjąć decyzję o zakończeniu Programu  w każdym czasie - z zastrzeżeniem że:

a) Organizator poinformuje Uczestników o zamiarze zakończenia Programu ze stosownym wyprzedzeniem, mailowo co najmniej na 3 miesiące wcześniej wskazując datę jego zakończenia, tak aby nie naruszać praw nabytych przez Uczestników.

b) Organizator umożliwi Uczestnikom zbieranie Coins do dnia zakończenia Programu i wymianę pozyskanych Coins na kody rabatowe kwotowe zgodnie z Regulaminem.

c) W przypadku zakończenia Programu z dniem jego zakończenia - niewykorzystane Coins tracą moc (przepadają/są kasowane) i nie mogą być w żaden sposób wykorzystane.

§10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Prawem właściwym dla stosunków wynikających z niniejszego regulaminu i dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z niniejszym regulaminem jest prawo polskie. Spory te będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo sąd powszechny.

2. Regulamin obowiązuje od 20.05.2024 r.

3. Program   prowadzony jest w języku polskim.

4. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa; dodania lub usunięcia czynności premiowanych Coins; zmiany metody przeliczania Coins – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Zmieniony Regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu Cywilnego, to jest Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział uczestnictwa w Programie  w terminie 14 dni od dnia powiadomienia. W wypadku, gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek opłat Klient będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy. Zmiana Regulaminu nie ma wpływu na już zawarte Umowy Sprzedaży.

5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.

6. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Uczestników będących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.

7. Organizator zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich; Dz.U.UE.L.2013.165.1) - niniejszym podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution), ułatwiającej pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami: https://ec.europa.eu/consumers/odr. Adres poczty elektronicznej Organizatora, jako potencjalny punkt kontaktu w wyżej wskazanych sprawach.

Newsletter
Zapisz się, otrzymuj lekkie oferty i porady naszych ekspertów. Bo po co ciężko, jak można lekko?

Administratorem danych osobowych jest Lekko Life Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, dane osobowe będą przetwarzane w celu wysyłki Newslettera. Możesz cofnąć wyrażoną zgodę w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed ich wycofaniem. Masz prawo: dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia i sprzeciwu oraz złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. TUTAJ sprawdzisz jak przetwarzamy dane osobowe.

Darmowa wysyłka

Dla zamówień powyżej 100 PLN

Wysyłamy w ciągu 24h

Dla zamówień złożonych do 12:00

Bezpieczne płatności

Dzięki certyfikatowi i szyfrowaniu SSL

Wygodna dostawa

Kurierzy, paczkomaty i punkty odbioru

Pomoc+48 799 354 054

Pon. - Pt. 8:00 - 16:00 Cena za połączenie wg stawek operatora.

Wyślij wiadomośćNapisz na MessengerzeFAQ
SklepRegulaminPolityka prywatnościMetody płatnościMetody dostawZwrotyKontaktZarządzaj cookies

© 2025 lekko
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Lekko Life Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Franciszka Klimczaka 1, 02-797 Warszawa KRS: 0000915337 — REGON: 389658235 — NIP: 5423438367

MasterCardVisaPayUBlikApplePayGooglePay